התקשרו עכשיו: 04-845-2000

hod.andy@gmail.com

אם אתם מעוניינים בשיניים בריאות עם מראה נאה ולהימנע ככל האפשר מביקור אצל הרופא, מחיוך לא יפה או מכאבים, הרי ששמירה יומיומית ונכונה על חלל הפה והשיניים תסייע בהשגת המטרות.

את המידע שלפניכם מציג ד"ר אנדי הוד, רופא שיניים בעל ניסיון רב שבעבר היה מנהלה של מרפאת הילה, וכיום מנהל את המרפאה הפרטית לרפואת שיניים שבקרית אתא עם פרופסור עדי לוריאן. בין היתר, המרפאה עוסקת בקוסמטיקה דנטאלית, בשיקום הפה ובשיקום אסטטי.

 

שיניים בריאות וחשיבותן

גם אתם בוודאי יודעים שעל השיניים מצטברות שאריות של מזונות, כמו למשל סוכרים, ואלו נותנים מצע מצוין להתפתחות חיידקים למיניהם. מדובר בחיידקים שבהחלט עלולים לפגוע בשיניים שלכם וגם בחלקים נוספים של הפה כמו החניכיים, אשר להם תפקיד בסיסי במניעה של בעיות חיכוך. כשאינכם מקפידים לצחצח ולהשתמש בחוט דנטאלי אתם בעצם חושפים את השיניים ואת החניכיים שלכם לתחלואות שונות, לחורים ולדלקות שחלקן אף קשורות לבעיות בנשימה ובכלי הדם. על כן, יש חשיבות גדולה מאוד לשמירה על בריאות השיניים וחלל הפה, וזאת דרך כמה פעולות יומיומיות פשוטות.

 

דוקטור אנדי הוד בטיפול

דוקטור אנדי הוד בטיפול

 

לא קשה כל כך להיות בריא

לצערנו, למרות הפרסומים לגבי חשיבותם של הרגלי צחצוח נכונים, אנשים רבים מתבלבלים ומזניחים את הנושא. לדוגמא, יש הסבורים שעליהם לצחצח את שיניהם פעם אחת בלבד, בבוקר היום, ואנשים אחרים חושבים שבמהלך הצחצוח עליהם להפעיל לחץ חזק להורדת לכלוכים. למעשה, ההנחיות פשוטות מאוד וכל אחד מכם מסוגל להבין אותן: יש לצחצח את השיניים שלכם 3 פעמים בכל יום כי מי שמצחצח יותר עלול לפגוע בציפוי של השיניים, ומי שמצחצח פחות פשוט אינו עושה מספיק כדי לשמור על בריאות חלל פה.

 

הנחיות נכונות לצחצוח שיניים

תחילה, עדיף שתקנו מברשת שיניים שמגיעה מחברה מוכרת ולא תתקמצנו על כמה שקלים בודדים. בתוך כך, תנו עדיפות למברשת שאיתה אפשר להגיע לכל אזור מרוחק או צר בחלל הפה. ולגבי הצחצוח עצמו, צריך להעביר את המברשת על כל השיניים וגם על החניכיים והלשון, כשאתם שמים לב שהלחץ מהמברשת לא גורם לדימום וכאב אבל גם אינו חלש מדי. בסוף, אחרי שסיימתם לצחצח מומלץ מאוד שתשתמשו גם בחוט דנטאלי ומי פה. זאת מכיוון  שגם מברשות מצוינות לא מסוגלות להגיע אל כלל המרווחים הקטנים שבין השיניים, ובצורה זו תתרמו גם לריח טוב מהפה ולנשימה רעננה.

הוד-לוריאן מרפאת שיניים בקרית אתא
מומחים בשיקום ואסתטיקת הפה
שעות פתיחה, א'-ה': 09:00-20:00
רחוב חפץ חיים 3 קריית אתא (ישראל)
טלפון: 04-845-2000

hod.andy@gmail.com

שיקום הפה בקריות, קרית אתא