התקשרו עכשיו: 04-845-2000

hod.andy@gmail.com

טיפולי שיניים בהרדמה כללית נותנים מענה נוח ואיכותי לאנשים הסובלים מחרדה דנטלית ומבעיות נוספות המקשות על מתן טיפול. כמו כן, באמצעות ההרדמה הכללית אפשר לרכז כמה התערבויות ביום אחד.

 

כאשר אדם נמצא תחת הרדמה כללית הוא למעשה חסר הכרה, לא יכול להרגיש כאבים ואין לו שליטה בגופו. את ההרדמה עושים בכמה טכניקות שונות, כאשר בטיפולי שיניים משתמשים לרוב בגז שהמטופל מקבל דרך מסכה. חשוב להדגיש כי בטיפולים אלו מושם דגש מיוחד על הבטיחות, כאשר בצוות הרפואי נמצאים רופאי שיניים מומחים, רופא מרדים ועוד אנשי צוות המסייעים להם. כמו כן, הטיפולים מתקיימים בחדרי ניתוח שיש להם אישור לכך ממשרד הבריאות, ועל ידי רופאים בעלי הסמכה לטיפולי שיניים בהרדמה כללית.

 

החשיבות של הרדמה כללית בטיפולי שיניים

כיום חלק לא מבוטל של טיפולי השיניים בעולם, וגם בישראל, מבוצעים עם הרדמה כללית. זאת עקב מספר יתרונות חשובים. ראשית, כמעט חצי מהאוכלוסייה סובלת מפחדים מטיפולי שיניים (חרדה דנטלית) ברמות שונות, ולא מעטים סובלים מחרדה רצינית. לכן, יש אנשים רבים שלמעשה נמנעים מטיפולי שיניים, מזניחים את הפה שלהם וסובלים מכאבים, דלקות, חורים ובעיות נוספות, כך שבסוף דרושות התערבויות יקרות ומורכבות יותר. ההרדמה הכללית מאפשרת להם לקבל את הטיפולים הדרושים מבלי להזניח את חלל הפה, בין אם מדובר בטיפולים פשוטים ומשמרים, ובין אם מדובר בהתערבויות כירורגיות מורכבות כמו השתלות.

 

אנדי הוד

אנדי הוד

 

שנית, יש הרבה אנשים בעלי בעיות המפריעות למהלך הטיפול, למשל אי שקט מוטורי, רפלקס הקאה מוגבר וכדומה. עם הרדמה כללית מקבלים שיתוף פעולה מוחלט של המטופל, שלמעשה מצוי בשינה עמוקה, וכך ניתן לספק לו טיפול איכותי, בטוח ואפקטיבי ללא סיבוכים ועיכובים מיותרים. יתרון נוסף של ההרדמה הכללית הוא שבאמצעותה ניתן לשלב מספר התערבויות ביום אחד, ולגמור עם כמה טיפולים בפגישה אחת במרפאה שנמשכת כמה שעות. זהו פתרון מצוין לאנשים עם חרדה דנטלית שלא רוצים להגיע הרבה למרפאה, וכמו כן הוא מאפשר ביצוע פעולות ממושכות בצורה יעילה – למשל השתלת שיניים ביום אחד.

 

לעוד מידע ועדכונים בנושא היכנסו לדף הפייסבוק: https://www.facebook.com/hodlorian

 

טיפולי שיניים תחת הרדמה כללית - קרדיט: pexels

טיפולי שיניים תחת הרדמה כללית – קרדיט: pexels

הוד-לוריאן מרפאת שיניים בקרית אתא
מומחים בשיקום ואסתטיקת הפה
שעות פתיחה, א'-ה': 09:00-20:00
רחוב חפץ חיים 3 קריית אתא (ישראל)
טלפון: 04-845-2000

hod.andy@gmail.com

שיקום הפה בקריות, קרית אתא