התקשרו עכשיו: 04-845-2000

hod.andy@gmail.com

בעוד שבעבר השתלות שיניים התפרשו על פני תקופה ארוכה מאוד של חודשים, הרי שהיום אפשר לעבור השתלת שיניים ביום אחד. כלומר, נכנסים למרפאה בבוקר ויוצאים ממנה עם שיניים יפות ומלאות.

 

למעשה, השתלת שיניים ביום אחד איננה שונה במיוחד מהשתלות רגילות מבחינת התהליך. כלומר, לאחר הבדיקות הרלוונטיות ווידוא של התאמת המטופל לתהליך, אנו עוברים להחדרה של שתל. זהו בורג שמחדיר רופא השיניים אל עצם הלסת ועליו מולבשים בהמשך המבנים הזמניים והקבועים. בעוד שבהשתלת שיניים רגילה היינו נאלצים להמתין חודשים בין החדרת השתל לבין יישום הכתר הזמני, כיום בזכות התפתחויות טכנולוגיות אפשר לגמור עם העניין בפגישה אחת. להמתנה הזו היו ועדיין ישנן השלכות מבחינת האסטטיקה והתפקוד של הפה של המטופל, כך שכיום המענה הרבה יותר טוב. יחד עם זאת, ראוי להדגיש כי מדובר בכתרים זמניים ואחרי כ-3 חודשים חוזרים למרפאה בשביל שנרכיב את הכתרים הקבועים.

 

שיטות שונות להשתלה ביום אחד

השתלת שיניים ביום אחד אפשר לבצע בכמה טכניקות המעניקות מענה למצבים ולמטופלים שונים. השיטה הכי נפוצה נקראת ALL ON 4 ובה אפשר ליישם כארבעה שתלים ואפילו יותר מכך על ידי הטיה אל הלסת. מדובר בשיטה טובה מאוד עבור זו אנשים בעלי כמות יחסית נמוכה של עצם. עוד שיטה שחשוב להזכיר נקראת שתלים זיגומטיים. מדובר בשיטה המיועדת למי שמסיבה זו או אחרת סובל מחוסר רציני של עצם הלסת, המהווה בסיס לשתל. לכן, כאן אנו משתמשים בשתלים זיגומטיים שהם הרבה יותר ארוכים משתלים רגילים, ולמעשה מגיעים וחודרים עד לעצם הלחי שנותנת להם את הבסיס. מדובר בשיטה המייתרת ביצוע הליכים כירורגיים מורכבים והיא מאופיינת באחוזי הצלחה גבוהים.

 

דוקטור אנדי הוד בטיפול

דוקטור אנדי הוד בטיפול

 

ואולם, חשוב לציין שלמרות כל השיטות עבור העמסה מיידית, עדיין יהיו אנשים שלא יתאימו להליך זה מסיבות שונות, ואצלם יהיה צורך לבצע השתלה בגישה הקלאסית הרגילה. עוד ראוי להדגיש כי שיעור ההצלחה הגבוהה של השתלת שיניים ביום אחד יורד כאשר מדובר במעשנים, בבעלי סוכרת לא מאוזנת, במי שסובל מהיגיינה נמוכה של הפה, ובכמה מקרים נוספים.

 

השתלת שיניים ביום אחד, שתלים זיגומטיים - קרדיט: pexels

השתלת שיניים ביום אחד, שתלים זיגומטיים – קרדיט: pexels

טיפולי שיניים תחת הרדמה כללית - קרדיט: pexels

טיפולי שיניים תחת הרדמה כללית – קרדיט: pexels

הוד-לוריאן מרפאת שיניים בקרית אתא
מומחים בשיקום ואסתטיקת הפה
שעות פתיחה, א'-ה': 09:00-20:00
רחוב חפץ חיים 3 קריית אתא (ישראל)
טלפון: 04-845-2000

hod.andy@gmail.com

שיקום הפה בקריות, קרית אתא